لبخند تیغ دار!

امروز امتحان میانترم دستور دارم.امتحان برخط برگزار میشه.الانم مشغول مرور گرامر و تست زدنم. برام آسونه ،اما هیچ پیش بینی از امتحان ندارم.نمره  میان ترم برای دانشجو از هشت حساب میشه و شرکت توی آزمون دلخواهه. چون امتحان پایان ترم از بیست حساب میشه و دانشجو اگه نمره کامل رو بیاره همون نمره بیست رو لحاظ می کنن. در غیر اینصورت نمره میان ترم جنبه ی کمکی پیدا می‌کنه.

من تصمیم دارم شرکت کنم توی امتحان امروز و هر چقدر زور می زنم و به خودم تلقین می کنم که :«خره نمره برات مهم نباشه،درس بخون و از مسیر پیشرفت و کسب مهارت لذت ببر ! باز اهمیت نمره یه سوراخ دلنگرانی توی قلبم ایجاد می کنه و از اون سوراخه شیرجه می زنه توی قلبم ،جریان خونم رو متلاطم می کنه».


+شاهد هستی که؟!خودتو به کری و کوری نزدی که!؟ خوب چشم و چارت رو باز کن و ببین چی رو جایگزین چی کردم!

++چند روز پیش هم یه ماهی فروش اومد توی مغازه ،ماهی جنگجو می فروخت.یه دون خوشگل(بنفش آلبالویی) ازش خریدم.هنوز نمی دونم دخترک چه اسمی براش انتخاب کرده!؟