فوج فوج داخل شدن به گستره ی رحمانیتش،ثمره ی صبوری ماست.
غزل عزیزم!

بی مرزی

وقتی «جعفر» در کاخ پادشاهی نجاشی،به جای آیات درک اسفل السافلین آیاتی از سوره ی مریم را تلاوت کرد و نجاشی به درستی  و صدق دعوت جعفر پی برد؛ معنی  حقیقی «مبلغ» بر همه  ی عدالتخواهان جهان تفهیم شد.

این روزها که درب مساجد بسته است.نمی شود به مسجد جامع رفت و از نزدیک محراب اولجایتو را دید و به اعجاز انگشتان معمارش آفرین گفت و جایی را برای زندگی و نفس کشیدن در میان اسلیمی های کنده کاری شده برگزید. اما وقتی خواجه نصیر، خان مغول را با درایت و صدق گفتارش به دین دعوت کرد و خانِ مغول، خدا را بنده شد،(خدابنده شد) و دستور بنای محراب اولجایتو هم صادر شد.معنی حقیقی مبلغ بر همه ی عدالتخواهان جهان تفهیم شد.

وقتی جبرئیل بر عقل کل آفرینش،بر معمار انسانیت، بر پیامبر خاتم نازل شد و فرمان داد:« لا تُحَرِّکْ بِهِ لِسَانَکَ لِتَعْجَلَ بِهِ/ انَّ عَلینا جَمعَه و قُرانَه».معنی حقیقی مبلغ بر همه ی عدالتخواهان جهان تفهیم شد.


+گفتم:«برای چی اخم کردی،صبور باش،اگر خدا بنده اش را تنها بگذارد که دیگر خدا نیست.آن هم الان، که همه ی بنده ها هم طبقه شده اند و جز خودش  کس دیگری را ندارند . پس اخمهات را باز کن و بخند.ببین این جوری :))))