از دسته موفقیت های امروز: 

۱☆به تمرین زبانم رسیدم. 

۲☆رابطه لذت بخشی داشتم. 

۳☆مهمونی رفتم. 

۴☆یه فصل دیگه از کتاب جولیا رو خوندم. 

۵☆با بچه ها بازی فکری کردم. 

۶☆صفحات صبحگاهی ام را نوشتم. 

۷☆بعد از نماز صبح نخوابیدم. 

۸☆رژیم غداییم رو مراعات کردم. 

۹☆حواسم به یاقوت بود. 


.......................................................... 


چرا باید یه طوری تصمیم بگیره که مردم کشور خودش رو در روی هم قرار بده؟ 


معترضین هم جزیی از مردم همین مملکت اند. به نظرم حق دارند که انتخاب کنند سرمایه کشور در چه راهی خرج شود. 


دستور و زور به اغنای اندیشه ختم نمیشه. این رو اطمینان دارم. 


حیف از رابطه هایی که حرام بازی های سیاسی بشه. حیف! 


من که هر صبح  به خاطر بیدار شدن با صدای  آواز مرغ عشقم(یاقوت) خودم را سعادتمند فرض می کنم و پشت غزل های سعدی پناه می گیرم و روزگار می گذرانم و خودم را سعادتمند می دانم، از دیدن این تقابل ها دلم غم خانه می شود. 


باشد که صبح بدمد. صبح آگاهی. صبح صلح آمیز.صبح راستی. 


امروز سی ام شهریور سال یک است و من احساس می کنم دیگر به تو هرگز فکر نخواهم کرد. 

این روزها مردم کشورم نسبت به سیاست های نظام حکومتی معترض اند.
 

امروز سی ام شهریور سال یک است و من احساس می کنم دیگر به تو هرگز فکر نخواهم کرد. 

این روزها مردم کشورم نسبت به سیاست های نظام حکومتی معترض اند.